Boek "50 dingen die je gedaan moet hebben voor je 12e" uitgegeven mede dankzij StreekFonds

Geplaatst 5 sep. 2016 03:39 door Streekfonds Utrechtse Heuvelrug   [ 5 sep. 2016 03:42 bijgewerkt ]

Het eerste boek "50 dingen die je gedaan moet hebben voor je 12e" is door de Vereniging Maarn Maarsbergen Natuurlijk overhandigt. Het is een buitenboek, dat mede met financiële steun van het StreekFonds Utrechtse Heuvelrug ontwikkeld en uitgegeven kon worden.

Alle basisschoolkinderen van groep 3 en 4 uit Maarn en Maarsbergen kregen een eigen buitenboek. Dit boek bevat 50-dingen-die-je-gedaan-moet-hebben-voor-je-twaalfde in je eigen omgeving en wordt voorlopig jaarlijks aan de kinderen van groep 3 overhandigd. Alle activiteiten doe je alleen, samen, met je ouders of school. Het is een leuke uitdaging om het boek vol te krijgen voor je van de basisschool afgaat.

Het boek is een idee van Stichting Buitenmakelaar uit Bunnik: www.50dingen.nl. Maarn Maarsbergen Natuurlijk www.mmnatuurlijk.nl  heeft in samenwerking met Stichting Buitenmakelaar dit boek voor Maarn-Maarsbergen ontwikkeld.

Het boek werd financieel mogelijk gemaakt door: Elise Mathilde fonds, Streekfonds Utrechtse Heuvelrug, Rabobank Coöperatie Gelders Vallei, Carel Nengerman fonds en KFHeinfonds.